zaterdag 22 februari 2014

Bloggen begon met.....

Toch blog ik pas een jaartje, maar wat was nou m'n eerste blog bericht?
Dat was van een pony die ik maakte voor m'n schoonzus. Ik had een foto gezien en vond het zo'n leuk beessie, die wilde ik ook haken. Bekeek de foto goed en ging aan de slag, zonder patroon want die had ik simpel weg niet. Ik schreef op wat ik deed en zo ontstond m'n eerste patroon. En hij leek ook nog.
Nu een jaar verder heb ik al heel wat pony's gehaakt en weggegeven. Wat fijn dat je er kinderen maar ook volwassenen er zo blij mee kan maken.

Nu heb ik het patroon weer wat veranderd en heb ik 2 pony's gehaakt. Dit zijn ze.


Ze vinden elkaar zó lief, zitten maar te kroelen...


Ze laten elkaar maar niet met rust, zo kan ik ze toch niet fotograferen?!
Wacht.....ik hou even een onder onsje met ze....


Werkte niet helemaal geloof ik, hhhmmmm......wat nu?


Haha, gelukt!!! Nu zijn jullie zeker nieuwsgierig wat ik ze beloofd heb? Ga ik jullie zo vertellen, eerst de foto shot laten zien.


Dit is Susie, een echt meisje- meisje. Houdt van paars en rose, strikjes...


....en vlinders


Susie heeft ook iets stoers over zich, ze heeft  nl een tattoo....


Op der heup, seksie hé?!!

En dit is Xavi...


Xavi houdt van blauw en groen, lijkt heel stoer, is ie ook, maar zonder Susie is ie toch wat verlegen, wat hem ook heel schattig maakt.


Hij draagt een stoere baseball pet in de kleur neon geel met blauw/groene accenten.


En ook Xavi heeft een heuse tattoo op z'n heup!


Oh...de foto shot heeft al lang genoeg geduurd, ze kruipen snel weer bij elkaar, ach toe maar.
Ze hebben hun best gedaan. Maar wat heb ik ze nou beloofd?
Ik heb ze een reisje beloofd, naar Brabant, daar krijgen ze een heel lief baasje én....ze blijven bij elkaar!
Wat een feest!

Het is zeker feest, m'n blog bestaat dus 1 jaar! Dat wil ik natuurlijk vieren met jullie! Daarom geef ik het patroon van Sproet weg aan 1 van m'n volgers. Wil je ook meedoen, dan kan dat natuurlijk. Klik op de link, daar lees je er alles over.

http://madebymg.blogspot.nl/2014/02/feest.html

Heel fijn weekend allemaal!
Greetzz MG


4 opmerkingen:

  1. wat zijn ze leuk en heel lief ik heb genoten van je verhaal geweldig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk verhaal en wat een leuke pony's. En ze gaan op weg naar Brabant? Natuurlijk zijn ze dan meteen blij want het is heerlijk in Brabant. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat knap dat je bent begonnen met deze pony. Leuk dat je de start even hebt teruggehaald. De nieuwe versies van jouw pony zijn super tof. Vooral al de details waar je aan hebt gedacht. Leuk dat ze bij elkaar blijven.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn echt prachtig ,maar hoe kan ik dit patroon bestellen?alvast bedankt Elly kamst.

    BeantwoordenVerwijderen