woensdag 19 februari 2014

Feest!!!

Jazeker, Feest!


Want m'n blog bestaat morgen (20 februari) 1 jaar. Wat is dat snel gegaan zeg. En wat is er een hoop gebeurd.
Veel gemaakt, zelf ontworpen, voor andere mensen gehaakt, voor goede doelen gehaakt. Maar zeker ook een hoop geleerd van blog vriendinnen, veel inspiratie opgedaan, ook bij blog vriendinnen, leuke contacten opgedaan en een hoop volgers erbij gekregen.

En nu is het altijd zo, wie jarig is trakteert!
Nu kan ik jullie wel allemaal uitnodigen om taart te komen eten....


Maar dat wordt zo'n gedoe.

Nee ik doe het anders. De meeste van jullie houden van haken en dus geef ik een haakpatroon weg.
Een haakpatroon die ik zelf ontworpen heb nl.....



                         SPROET DE HAAS!!!
En dat vlak voor de Pasen. Je kan hem natuurlijk ook een ander kleurtje geven...


Vind Sproet helemaal niet erg.

Wat moet je doen om kans te maken op het haakpatroon van Sproet?
Heel simpel, ik zou het leuk vinden als je volger bent of volger wordt als je het nog niet bent.
Laat hier een berichtje achter. Een foto van Sproet op je blog met een link naar m'n blog is ook altijd leuk.

En dat was het. Ik maak dan over 2 weken, 5 maart bekend wie het patroon toegezonden krijgt.

Allemaal een fijne avond, Greetzz MG



24 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! En wat een schatje die Sproet, knap dat je die zelf ontworpen hebt. Fijne blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een leuk idee!!
    Ik maak graag een kansje!!
    Ben gek op give away's....
    En sproet komt op mijn blog hoor, morgen!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Wat heb je veel leuke dingen gemaakt het afgelopen jaar. Ik ben al een tijdje volger en waag hierbij ook mijn kans om het patroon te winnen. Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd. En sproet is zooooooooo leuk daar wil ik wel een patroon van winnen dus ik doe graag mee. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Ik dacht dat je al veel langer blogde zeg!
    'k doe niet mee aan je give away, want ik vind knuffels haken een drama, dus laat ik de visvijver graag leeg voor een ander, maar superleuk dat je trakteert! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je blogverjaardag! Ik doe niet mee aan je give-away, hoewel ik Sproet natuurlijk erg lief vind. Maar ik ben niet van de amigurimi... Succes met je 2e blogjaar! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. van harte gefeliciteerd met je blog en ik vind sproet heel lief maar zo kundig met haken ben ik niet ik wens iemand anders er heel veel plezier mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, Sproet ligt heerlijk op mijn blog te spartelen hoor!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je blogverjaardag!
    En ik doe graag mee hoor!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag.
    We zijn rond dezelfde tijd begonnen. Ik dacht ook dat je veel langer blogde. Ik wil best een gokje wagen.
    Sproet ziet er schattig uit.

    Groetjes van Gerda.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hiep hiep hoera voor je eerste blogverjaardag. Het lijkt alsof je al veel langer bezig bent. Het is zo'n gezellig blog om te volgen en je maakt zulke leuke dingen.
    Natuurlijk plaats ik graag een link met die schattig Sproet. Wie weet krijg je dan nog meer volgers. En zelf waag ik ook een kansje.

    Succes met je 2e blogjaar, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van Harte Gefeliciteerd met je 1 jarig blog, leest altijd
    met veel plezier stiekem dacht ik dat je al wat langer aan de blog was. graag waag ik een gokje wil sproet wel bij de collectie voegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geleliciteerd met je eerste blogverjaardag. Ik doe ook graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gefeliciteerd,graag doe ik ook mee voor deze geweldige konijnpatroon. ik wil je site best linken op mijn blog,maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen?
    zou je mij het uit kunnen leggen via een pb:?je maakt trouwens echt hele leuke dingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is me eindelijk gelukt om officieel volger te worden. Kwam al vaak even op je blog kijken, maar ben niet zo handig in blogs, dus lukte het me niet om je officieel te volgen.
    Gefeliciteerd met je 1jarig jubileum! Graag doe ik mee met je give-away. Ik denk dat mijn dochtertje erg blij zou zijn met een eigen Sproet!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat met je blogverjaardag. Gebak komen eten was ook heel leuk en lekker maar ik vind deze kans om het leuk patroon van Sproet te winnen ook helemaal super. Dus ik waag graag een kansje. Zal een linkje op ons blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tof ...tof ...tof....natuurlijk doe ik mee. Ik zou sproet de haas omtoveren tot een echte paashaas om hem eitjes te laten uitdelen ... Dus ik waag eveneens een kansje. Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ben al een hele tijd volgertje via Google friends. En ik doe graag mee met de feestvreugde om je blogverjaardag door deel te nemen aan de verloting van je grappige Sproetpatroontje. lijkt me een heerlijk haakpatroontje.
    Een linkje zal niet lukken aangezien ik geen blog of Facebook heb....
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super leuke haas! gefeliciteerd met je jubileum van je blog. Ik moet zelf hoog nodig meer met mijn blog gaan doen. Neem zelf maar wel lekker een stukje taart ;) Groeten Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. gefeliciteerd! Leuk leuk leuk! Ik doe graag mee, wat een schatje zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Proficiat met je leuke blog, ik hoop er nog lang van te mogen genieten

    Liefs Jann

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Sproet? Dat doet mij aan iemand denken...
    Natuurlijk! mijn konijn heette vroeger ook Sproet.
    Helaas is ze enkele jaren geleden gestorven aan ouderdom maar dit gehaakte konijn lijkt sprekend op haar. Zij had alleen grijze oren ipv wit.
    Als ik dit patroon win, maak ik zeker mijn oude vriendinnetje nog eens ;)

    Gefeliciteerd trouwens met je blogverjaarag :)
    Hopelijk komen er nog vele jaren bij!

    Groetjes Elisa

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met je bijna blogverjaardag!!!Sproet is leuk,maar ik heb nog zoveel konijnen patroontjes dat ik de kans aan een ander gun! ;-)


    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd! Een jaartje kan hard gaan. Op naar het volgende jaar. 'k Zou graag je patroontje winnen, ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen