dinsdag 26 augustus 2014

Bezig met ....zoveel!!!

Maar ik kan nog niet alles laten zien. Want? Hoor ik jullie zeggen. Nou, of het is nog niet helemaal af, of het is nog een geheimpje voor sommige onder ons. Maar....wat ik wel kan melden is dat ik de puntjes op de i aan het zetten ben van deze tas. Dus voor de liefhebbers, nog heel even geduld.

Wat ik wel kan laten zien is.....



Juist, een hoesje voor de ipod. Een kleinigheidje, maar het is wat toch?!

Verder ben ik bezig met een patroon van iets heel anders dan een tas. Het is voor de koude dagen die we tegemoet gaan. Maar daar later meer over.

En ja, ....m'n nieuwste tas, die schiet totaal niet op. Want de kindjes hebben deze week nog vakantie en ik heb er echt m'n volste aandacht voor nodig. Dus, als de kindjes weer naar school zijn, hoop ik vol aan de bak te kunnen wat m'n tas betreft.

Verder wil ik alle nieuwe volgers/blog vriendinnen welkom heten. Ik hoop dat jullie het naar jullie zin zullen hebben hier.

Haak ze allemaal en tot gauw!

Greetzz MG




7 opmerkingen: