zaterdag 24 mei 2014

Nog meer blote voeten slippers (Barefeet sandals)

Ik had het natuurlijk kunnen verwachten...de meiden zijn lyrisch over de blote voeten slippers.
Dus maakte ik er nog meer.


M'n oudste wilde graag dooshoofden....noem het de leeftijd.


M'n jongste is net als der moeder dol op vlinders, maar dan met veel kleur.




Deze vind ik ook zo gaaf, voor m'n schone zus voor bij haar tas, sssttt!

Heb je nu geen tijd of zin om te zelf te haken? Ze zijn ook te bestellen in verschillende kleuren.
Je mag me altijd vrijblijvend mailen. Of kijk in m'n winkeltje 

Fijn weekend allemaal!

Greetzz MG

7 opmerkingen:

  1. Heel tof gedaan. De bruine B.V.S zouden heel mooi staan bij mij :-)
    Wens jou nog een fijn weekend,
    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt de smaak goed te pakken voor de blote voeten slippers. De vlinderslippers zijn lekker vrolijk. Leuk idee om teenslippers bijpassend bij een tas te maken.

    Fijne zondag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan ik ergens dat patroon vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van de vlinder is te vinden op m'n blog, de doodskop is eigen ontwerp, en de bruine ook. Ik moet ze nog uitwerken, maar zijn onderweg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn echt heel leuk waar kan ik het patroon van de doodskoppen vinden?

    BeantwoordenVerwijderen