donderdag 8 mei 2014

Heb toch weer een tas aan m'n naaldhaak hangen.

Want ik ben er wel hoor, maar zo'n tas is niet zomaar af.

Tja, het nieuwe wat ik wilde gaan proberen stel ik even uit, want m'n schoonzus vroeg of ik een tas voor der wilde haken. Met liefde natuurlijk. Maar daar ben ik wel effies mee bezig.


Eerst de figuren uit tekenen, das best even rekenen. En meest nog een keer tekenen. En nog een keer.


Garen bestellen, ze wil graag bruin tinten. De garen zijn gelukkig altijd heel snel binnen.

En dan gaan we beginnen....



Ben al aardig op weg en heel tevrede.

Ga rustig aan verder!
Fijne avond.

Greetzz MG


11 opmerkingen:

  1. Ziet er nu al veelbelovend uit!
    Succes verder!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow..... ik zou je schoonzus ook wel willen zijn!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo te zien wordt dit ook weer heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow hij wordt weer prachtig! Idd wel een hoop werk, je schoonzus mag blij zijn!!
    Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je tas is al super aan het worden.
    Erg knap met die figuren die je inhaakt.
    Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaat weer een schitterende tas worden in prachtige kleuren. Ik ben benieuwd naar het totale plaatje :-)
    Fijne avond, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zit er als begin mooi uit. Ik ben benieuwd nar het resultaat.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat belooft een mooie tas te worden. Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die ziet er weer veel belovend uit. Knap hoor dat je dat zo kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ziet er nu al heel mooi uit! ben heel benieuwd naar het eindresultaat! hoe krijg je zulke mooie patroontjes erop?? is daar een trucje voor?

    Groetjes, Cato

    fluffytiger.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen