dinsdag 25 februari 2014

M'n Cal deken groeit.....


3 weken liep ik achter, maar ik heb heerlijk door kunnen haken en ben weer helemaal bij!


Helemaal in het wit bevalt heel goed, ben heel blij met het resultaat tot nu toe.


Door m'n zeeman vriendin werd ik gewezen op deze garen, prachtig kleur met een hele mooie glans.
(ze hadden meerdere kleuren)
Wat zal ik er eens van haken? Een hesje lijkt m'n zeeman vriendin wel mooi met deze garen.
Ik ga op zoek naar een leuk en mooi patroon, wordt vervolgt....

Greetzz MG

7 opmerkingen:

  1. Ik vind je CAL deken mooi zo in een kleur!!
    Beetje chique zelfs, vind je zelf ook niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In het eenvoudig wit is je deken wel mooi hoor!
    Ik vind dit een super idee dat je voor deze kleur ging ...
    Nog een fijne dag, lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je deken wordt wel erg mooi zo in het wit en ik ben benieuwd naar het reseltaat van het leuke garen dat je gekocht hebt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw CAL-deken wordt prachtig. Goed om hem ook eens in 1 kleur te zien.
    Het glansgaren is misschien leuk voor een feestelijk shirtje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je deken wordt echt super mooi. Denk dat ik hem zo in een kleur mooier vind dan met allemaal verschillende kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het heeft wel wat, de deken in helemaal wit. Super leuk. Ben heel benieuwd wat je met het nieuwe garen gaat maken. Groetjes, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het dekentje is heel mooi groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen