vrijdag 27 december 2013

Hebben jullie het al gehoord?!

De kerstdagen zitten er al weer op! Wat gaat dat snel hé?!
Ik hoop dat iedereen het fijn heeft gehad.

Hebben jullie het al gelezen of gehoord?
Er word vanaf 3 januari 2014 een Crocket Along georganiseerd. Op het blog van Terray.

terraysleven.blogspot.nl/



Ik ga mee doen! Nieuwe steken leren en hoop er een mooie deken van te maken.Doen jullie ook mee? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Ik heb er zin in!

                                                                   Greetz MG


5 opmerkingen:

  1. Klinkt leuk. Mijn zus gaat ook meedoen en probeert mij enthousiast te maken. Ik denk dat ik ook ga meehaken. Dit is toch prima te combineren met al mijn andere haakprojectjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik doe ook mee wacht vol smart op mijn wolletjes.
    heb er zin in dit wordt mijn eerste deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wil ook graag meedoen...ik zal het in de gaten houden...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yes, ik ga ook meedoen, lijkt me zo leuk! Veel haakplezier alvast. Fijne jaarwisseling en een goed 2014. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Loop deze dagen een wolwinkel en je merkt dat het de rage van 2014 wordt. Ik doe natuurlijk net als de meer dan 1000 anderen ook mee.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen