donderdag 20 juni 2013

Telefoonhoesje Regenboog

Een vriendin van mij zag het telefoonhoesje en vond hem wel erg leuk. Nu is ze net jarig geweest, en ik was haar nog een kadootje verschuldigd. Dus maakte ik voor haar een vrolijk telefoonhoesje in de regenboog kleuren met vlinders, hij was zo leuk geworden dat ik er ook zo 1 voor mezelf maakte. En zo zijn ze geworden.







De kleuren in het echt zijn net even feller, het is erg somber buiten, dus geen mooi daglicht ;(.
Ze is er erg blij mee, en ik ook heb er al hele leuke reacties op gehad.

Deze is voor de Ipod van mijn dochter haar vriendinnetje, met ketting, kan ze hem om haar nek hangen.




Inmiddels heb ik al weer een volgend idee, even niet voor mijzelf.
Het grote project vordert ook gestaag, maar daar heb ik de tijd voor.
Dit was het weer even, tot gauw!
Greetzz MG

2 opmerkingen: